بازی های آسیایی 2014
اطلاعات راجب دو و میدانی.سفارش اطلاعات دو میدانی برای شما.جدید ترین خبر های روز گیلان،ایران،آسیا و جهان رو با ما همراه باشید.
تاریخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391
نویسنده : وحید مهدوی

|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
برچسب‌ها: 2014 , بازی های زمستانی , اسیایی 2014 , المپیک 2014 ,
تاریخ : یک شنبه 1 بهمن 1391
نویسنده : وحید مهدوی

 

به نقل از  روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، دومین مرحله مسابقه پیاده روی قهرمانی کشور روز گذشته در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.

در این مسابقه امیر خیرگو با طی کردن مسیر 20 کیلومتری در مدت زمان یک ساعت و 29 دقیقه و 58 ثانیه و 41 صدم ثانیه به مقام نخست دست یافت.

پس از او حمید زورآوند از همدان با یک ساعت و 30 دقیقه و 58 ثانیه و 07 صدم ثانیه دوم شد.

وحید سپاهی از اصفهان با یک ساعت و 32 دقیقه و 08 ثانیه و 07 صدم ثانیه سوم شد.

ابراهیم رحیمیان یکی از برترین ورزشکاران ایران در این ماده با نظر کمیته فنی در این رقابت ها شرکت نکرد.

وی هم اکنون تنها دارنده سهمیه مسابقات قهرمانی جهان که قرار است مرداد ماه سال آینده در روسیه برگزار شود محسوب می شود.


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
برچسب‌ها: خیرگو , پیاد روی , 20 کیلو متر , مسابقات پیاده روی 20 کیلومتر , خیرگو در مسابقات پیاده روی 20 کیلومتر ,
تاریخ : یک شنبه 1 بهمن 1391
نویسنده : وحید مهدوی

 

سید محمد احمدی عصر امروز در جلسه هیئت دو و میدانی استان با اشاره به اینکه گیلان ظرفیت برگزاری مسابقات جهانی دو و میدانی را دارد، اظهار کرد: طبق نظر رئیس فدراسیون دو و میدانی و با توجه به مزیت‌ها و ظرفیت‌های فنی موجود در منجیل، این شهر برای برگزاری مسابقات جهانی پرتاب دیسک آماده است.

وی، با اشاره به اعلام آمادگی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان برای برگزاری این رویداد مهم ورزشی افزود: این امر نشانه توجه ویژه مسئولان مربوطه برای انجام برگزاری مسابقات دو و میدانی است.

در جلسه مذکور تمهیدات لازم برای میزبانی مسابقات مورد بررسی قرار گرفت.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
برچسب‌ها: گیلان , مسابقات , پرتاب دیسک , پرتاب دیسک جهان , سید محمد احمدی , هیئت دو و میدانی , هیت دو و میدانی ,
تاریخ : یک شنبه 1 بهمن 1391
نویسنده : وحید مهدوی

 

سجاد مرادی  در مورد وضعیت تمریناتش اظهار داشت: مدتی استراحت داشتم، اما از روز گذشته تمریناتم را آغاز کرده‌ام. فعلا با برادرم پژمان مرادی در اصفهان تمرین می‌کنم. نزدیک‌ترین مسابقه هم بازی‌های کشورهای اسلامی است، اما هدف اصلی قهرمانی آسیا و جهان است. منتظرم که هوا گرم‌تر شود تا بتوانم ادامه تمریناتم را در شهرکرد پیگیری کنم.

وی در پاسخ به این سوال حضور سمیر خدار، مربی خارجی‌اش در ایران به کجا رسید، گفت: شنیده‌ام که افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک با جذب مربی من و احسان حدادی موافقت کرده است، اما هنوز هیچ خبری ندارم.

ملی‌پوش دوومیدانی ایران گفت: این مربی خارجی در الجزایر حضور دارد و  همه شرایطش برای حضور در ایران فراهم کرده است و تنها باید کمیته المپیک نظر و تصمیم نهایی خود را اعلام کند. داوری، رئیس فدراسیون هم قول داده است که پیگیری کند.

مرادی عنوان کرد: با این شرایط مربی خارجی هم نیاید، تمریناتم را ادامه می‌دهم. اگر مربی‌ام بیاید، رکوردم را افزایش می‌دهم و در غیر این صورت همان یک دقیقه و 45 ثانیه خواهم ماند و تغییری نخواهد کرد. تلفنی یا ایمیلی می‌توانم برنامه‌ها را از او ببینم، اما این کافی نیست و باید در تمریناتم حضور داشته باشد و اشتباهات و نکات فنی را بگوید. 

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه رکوردهای ورودی جهان افزایش یافته است و آیا با این شرایطش کارش سخت نشده است، تاکید کرد: هیچ مشکلی در این مورد ندارم. اگر ورودی مسابقات جهانی را هم نتوانم بیاورم که دیگر باید دویدن را کنار بگذارم. هدفم حضور در مراحل پایانی مسابقات است و اصلا به کسب ورودی فکر نمی‌کنم.


|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
برچسب‌ها: sajad moradi , سجاد مرادی , 800 متر , قهرمان , ,

آخرین مطالب

/
به وبلاگ خودتون خوش اومدید.جدید ترین خبر ها رو با ما همراه باشید.نظر یادتون نره.